Mona Sahlin har kört i diket

Sossarna saknar partiledare och politik. Partiet är desperat. Det fanns ingenting under Monas fasad. Under mycket lång tid lyckades hon glida runt med ett konstigt leende. När hon verkligen blev tvungen att tala och agera, så var det kört. Okunnig, vimsig och feltajmad. Även om jag inte röstar på sossarna, så måste jag ändå önska partiet och deras väljare en bättre ledning.
Senaste konstiga utspelet från Mona, är angreppet på LO-basen Wanja. Jag försvarar inte henne, men sossarnas partiledare kan ju inte agerar på detta sätt.


 Här lägger jag min röst!



Svenska Dagbladet     Dagens Nyheter      Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, gillar titel XD

2010-10-14 @ 08:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0